Styl Industrialny



Uwielbiam wysokie wnętrza i otwarte przestrzenie. Wielkie okna zapierają mi dech w piersiach... w połączeniu z ładnym widokiem są ozdobą samą w sobie.
Wnętrza industrialne kojarzą mi się z pracowniami malarzy, rzeźbiarzy czy po prostu z wnętrzami artystów. Ohhh jak chciałabym być takim artystą, który skąpany w świetle wpadającym przez metalowe okno ze szprosami, tworzy dzieło swojego życia. 
Taka ogromna przestrzeń, loft daje niezliczone możliwości aranżacji, marzenie architekta.

Widoczna cegła beton, różnego rodzaju elementy konstrukcyjne, jak kable, rury, wszystko to świadczy o przemysłowym  charakterze wnętrza.
W tego rodzaju miejscach sprawdza się połączenie nowoczesności ze starymi meblami, co moim zdaniem ociepla i urozmaica wnętrze. Wystrój jednak powinien pozostać chłodny, zatem zbędny będzie nadmiar bibelotów.
Aby wnętrze stało się prawdziwie industrialne niezbędne będą loftowe lampy, czyli te wiszące na łańcuchach, mające metalowe klosze, czy żarówki zamknięte w drucianych klatkach. Do takich wnętrz pasować będą różnego rodzaju druciane kosze, meble z metalowymi drzwiami, czy tak popularne stoły na metalowych nogach.

Ideałem dla mnie  jest w tak surowe wnętrze, wrzucona wielka miękka kanapa z mnóstwem poduch, wszystko to na miękkim dywanie. Myślę, że odpoczynek w takim miejscu to byłoby naprawdę coś.
Taka przestrzeń jest dla mnie synonimem wolności, daje poczucie bycia w centrum wydarzeń, kojarzy się z wielkim miastem, tempem, życiem samym w sobie.
To takie moje osobiste przemyślenia....
Przyjrzyjcie się zdjęciom poniżej.... czy nie czujecie podobnie???

 domymagdalenka.pl

 learningfromhollwood.pl


 radex.com


radex.com 


twojepierwszemieszkanie.pl 


wnetrza-ze-smakiem.pl 


wnętrza-ze-smakiem.pl


i like this…...

Komentarze

Popularne posty