#zostańwdomu


#zostańwdomu, to chyba najpopularniejszy # w ostatnim czasie. Nie będę się tu rozpisywać jak ważne według mnie jest przestrzeganie swego rodzaju izolacji, zostawię to waszej ocenie i będę liczyć na wasz zdrowy rozsądek.
 Zdrowie przede wszystkim, zwłaszcza, że chodzi nie tylko o nas bezpośrednio ale o gro ludzi w naszym otoczeniu, w naszej rodzinie, w naszym mieście, państwie i wreszcie na całym świecie.
Większość z nas poznała już co znaczy "home office"…. Doświadczyliśmy już jego wad i zalet. 
Ja skupiam się na plusach i staram się nie zwariować i nie poddać ogólnej panice. 
Cenie sobie mój wrodzony optymizm i mam nadzieję, że okoliczności nie zmuszą mnie bym go straciła.

W tym całym szaleństwie chcę przypomnieć Wam najprostszy sposób na popularne muffinki. 
Wszyscy kochamy te babeczki i wiemy jak łatwo je zrobić nawet z dziećmi.

Składniki:
2 szklanki mąki
2 jajka
szklanka mleka
pół szklanki cukru
pół szklanki oleju roślinnego
1 łyżeczka proszku do pieczenia
pół łyżeczki cynamonu
posiekana czekolada

Przygotowanie:
W jednej misce wymieszaj suche składniku tj.: mąkę cukier, proszek do pieczenia, cynamon i czekoladę
W drugiej misce wymieszaj składniki mokre tj.: jaja, mleko i olej
Połącz ze sobą składniki suche i mokre
Przelej uzyskane ciasto do foremek na muffinki i piecz 30 minut w rozgrzanym do 180 stopni piekarniku.

Po tym czasie zajadaj się pysznymi nawet jeszcze ciepłymi babeczkami.
SMACZNEGO!!!





życzę wszystkim dużo zdrowia, cierpliwości i siły, trzymajcie się....
I like this…..

Komentarze

Popularne posty