kalendarz adwentowy


Uwielbiam sprawiać innym prezenty. Co zrobić żeby kalendarz adwentowy nie uszczuplił zbytnio naszego portfela? Mam dwóch synów a skoro jest ich dwóch potrzebuję 48 prezentów. Istne zatrzęsienie w mojej fabryce świętego Mikołaja. 
Moim zdaniem prezenty z kalendarza adwentowego mogą być naprawdę symboliczne i malutkie. Ja w tym roku pokusiłam się o paczkę samochodzików, zabawek do kąpieli, mandarynki, czekoladki oraz mnóstwo musów owocowych dla rocznego urwisa. On raczej więcej nie potrzebuje :).
Paczki z zabawkami oczywiście pootwierałam i rozdzieliłam samochodziki czy zabawki do kąpieli na poszczególne dni. Tym sposobem z jednego prezentu zrobiło się dziesięć. 
Wszystkie niespodzianki zapakowałam osobno w paczuszki, ponumerowałam i powiesiłam, jedne na sprawdzającej się już piąty raz tablicy korkowej a drugie na drabinie, sami zobaczcie co z tego wyszło.




I like this…...

Komentarze

Popularne posty