COFFEE TIME



Moim ulubionym napojem jest niewątpliwie kawa. nie wyobrażam sobie poranka a nawet życia bez świeżo zaparzonej kawy. Tak to mój nałóg:)
Bez niej po prostu usypiam, jestem drażliwa i ciężko się ze mną rozmawia.
Kiedyś pisałam o peelingu z kawy i jego wspaniałych właściwościach. Dalej uważam, że jest to najlepszy peeling do pielęgnacji ciała jaki kiedykolwiek miałam przyjemność stosować.
Link do tego cudownego kosmetyku znajdziecie tutaj !
Napar z kawy podobno nadaje się również do płukania włosów. Ma on nadawać włosom kolor i połysk. Niestety na razie nie mogę podzielić się z wami wrażeniami, ponieważ jestem blondynką i nie próbowałam, jednak jeśli zechcecie przyciemnić swoje fryzury to może warto spróbować zrobić to w naturalny sposób. 
Fusy z kawy są niezastąpione w gospodarstwie domowym jako pochłaniacz brzydkich zapachów. Spróbujcie włożyć filiżankę z nimi do lodówki. Po godzinie nie będzie czuć z niej różnych mieszających się ze sobą zapachów jedzenia.  Nasza lodówka będzie pachniała czystością i przyjemnie będzie ją otwierać.




Jeśli chodzi o picie kawy, naukowcy od lat spierali się na temat jej dobrych i złych właściwości. Dziś wiemy, że kawa pita z ekspresu, zatem urządzenia zawierającego odpowiedni filtr ma wiele dobroczynnych cech. Otrzymujemy napój pozbawiony szkodliwych tłuszczów, za to bogaty w korzystne dla zdrowia przeciwutleniacze.
Badania wykazują, że picie umiarkowanych ilości kawy tj. 1-3 filiżanek jest wskazane dla dorosłych osób. Chroni ona przed nowotworami, udarem, chorobami nerek.
Należy jednak uważać na wszelkiego rodzaju napoje kawowe, kawę rozpuszczalną, czy niezdrowe dodatki do kawy jak syropy, śmietanki itp. Te specyfiki mają mało wspólnego z prawdziwą świeżo zmieloną i zaparzoną kawą, to po prostu zbędne dla naszego organizmu puste kalorie.

Życzę wszystkim miłego popołudnia z kubkiem czy filiżanką ulubionej kawy
SMACZNEGO


I like this.......

Komentarze

Popularne posty